POWER BANK - PRZENOŚNA BATERIA

przenośna bateria może uratować życie
   Power Bank, to przenośna bateria dzięki, której możesz naładować urządzenie, gdy nie masz dostępu do gniazda. Można nią naładować większość urządzeń elektrycznych (np. laptop, komórka, tablet). Na polskim rynku jest duży wybór tych urządzeń o różnych pojemnościach. Czym większa pojemność tym możesz więcej naładować.
Ta zewnętrza, przenośna bateria przydaje się szczególnie na wycieczkach, czy dłuższych podróżach. Ma zastosowanie w Survivalu, który powszechnie jest znany jako sztuka przetrwania. Każdy dostosuje pojemność akumulatora do swoich potrzeb. W wielu Power Bank'ach jest wbudowana latarka.

   Zaciekawił mnie fakt, że akumulator jest dosyć ciężki jak na tak mały rozmiar. Jeszcze bardziej wzbudził moją uwagę bardzo długi czas ładowania. Zapewne, dlatego, że została dołączona ładowarka z wejściem USB. Przeznaczona, by ładować urządzenie przez np. komputer. Gdy użyjemy ładowarki którą podłącza się do gniazdka naładujemy baterie znacznie szybciej. Jednakże nie jest to zgodne z instrukcją.
   Sam posiadam coś takiego jak przenośna bateria, ponieważ myślę, że jest ona przydatną urządzeniem. Zakupiłem Power Bank z niezbyt dużą pojemnością, bo uważam ,że taki w zupełności mi wystarcza. Dotąd działa bez zarzutu i jestem z niego zadowolony.

Pozdr. Michał

Komentarze

Popularne posty